Subject: Terviseameti hinnang
From: "Taive Kallas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 09:15:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Porkuni Kool soovib taotleda lapsehoiuteenuse tegevusluba.

Nõuded taotlejale on:

teil peab olema terviseameti hinnang teenuse osutamise koha
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta (v.a juhul, teenust osutatakse lapse
eluruumis).

Kuidas me peaksime nüüd edasi toimetama, et seda hinnangut saada?

Kõike head!

Taive Kallas

personalijuht

32 22 369, +372 56 692 162

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Ilumäe tee 6, 46001 Porkuni küla

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]